تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

استخرسر پوشیده شهدای غواص یکی از بزرگترین واستاندارد ترین استخرهای استان است

  • کد خبر : 11651
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
استخرسر پوشیده شهدای غواص یکی از بزرگترین واستاندارد ترین استخرهای استان است
جلال حمره مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: این مجموعه شامل  زمین چمن مصنوعی با اندازه استاندارد همچنین  شهدای غواص با مساحت یکهزار و۶۴۷ متر مربع در مجموع بااعتبار پانصد سی میلیارد ریال میباشد که استخر سر پوشیده  یکی از  بزرگترین واستاندارد ترین  استخر های استان می باشد که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید همجنین این پروژه از  مصوبات رییس جمهور است که قرارداد آن در اسفند سال ۱۴۰۰ منعقد شد.

تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های در حال ساخت, نیمه ساخت و خاتمه یافته‌ی سازمان نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام  صیح امروز با حضور اصحاب رسانه در استان وشهرستان ایوان برگزار شد.

جلال حمره مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: این مجموعه شامل  زمین چمن مصنوعی با اندازه استاندار همچنین  شهدای غواص  با مساحت یکهزار و۶۴۷ متر مربع در مجموع بااعتبار پانصد سی میلیارد ریال میباشد که استخر سر پوشیده  یکی از  بزرگترین واستاندارد ترین  استخر های استان می باشد که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید همجنین این پروژه از  مصوبات رییس جمهور است که قرارداد آن در اسفند سال ۱۴۰۰ منعقد شد.

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس ایلام اظهار داشت ؛در استخر مذکورامکانات لازم جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی در سطح ملی نیز در این مجموعه فراهم شده است. همچنین به صورت دو کاسه برای دانش اموزان و بزرگسالان طراحی شده است  به همین خاطر تلاش شده محیطی کاملا ورزشی و ایمن جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان در این استخر فراهم شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه در تلاشیم این مجموعه به یک دهکده المپیک دانش آموزی تبدیل شود،خاطرنشان کرد:یک مجموعه رفاهی جهت اسکان نیز در نظر گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=11651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.