آنچه در این بین شایان ذکر و تقدیر است رفتار حرفه ای رئیس ایستگاه آسمان با مسافرین بود ،اسکان ، تامین غذای مورد نیاز مسافران پرواز و رفتار توام با تکریم از نکات مثبت رفتاری مدیر و پرسنل شرکت آسمان بود ، ۵۰ نفر از مسافرین این پرواز زائرین عتبات بودند که به وسیله ایستگاه آسمان اسکان و نهار آنها تامین گردید ، اطلاع رسانی به موقع و احترام به حقوق مسافران اقدام پسندیده ی امروز شرکت آسمان بود که توسط مسافران به این رسانه اطلاع داده شد …
این یک رفتار حرفه ای در عرف بین الملل پروازهای مسافربری است که در اکثر مواقع رعایت نمی شود …
پ ن : رفتار حرفه ای رسانه ایجاب می کند در کنار نقدها کار خوبی اگر انجام می شود را منتقل کند شاید الگوی مناسبی برای بقیه باشد …
بیشتر بخوانید: