تاریخ : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳
0
مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع)  گفت:

۴۸ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان استان توزیع میشود

  • کد خبر : 12251
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
۴۸ دستگاه کولر آبی بین نیازمندان استان توزیع میشود
مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) گفت؛باتوجه به گرمای بی سابقه هوا و به همت خیرین استان ۴۸دستگاه کولر آبی بین نیازمندان در استان توزیع میشود.

صبریه رازی در گفتگو با خبرنگار ایلام قلم  اظهار کرد:باتوجه به اینکه گرمای تابستان مشکلات زیادی را برای خانواده های فاقد لوازم سرمایشی بوجود آورده است، گفت؛ تعداد ۴۸دستگاه کولر آبی (۴۰۰۰و۶۰۰۰) و ۶ دستگاه پنکه پایه بلند به کمک خیرین استان تهیه در اختیار نیازمندان قرار میگیرد.
وی گفت؛تعدادی از این کولرهای آبی در اختیار نیازمندان شهرستانهای مهران،دهلران،دره شهرو آبدانان قرار گرفته میشود و مابقی این کولرها برای بخش شمالی و سطح شهر ایلام می باشد.

مسئول گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع)به دیگر اقدامات این موسسه جهت کمک به نیازمندان اشاره کرد و گفت:طی ماه های گذشته ۴۰۰ میلیون تومان در قالب هدیه کارت نیز در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

وی اظهار نمود:بالغ بر ۵۰۰ سبد غذایی که سبد ارزش یک میلیون تومان داشته در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

کمک های نقدی ماهانه با ایتام، توزیع جهیزیه بین خانواده های نیازمند، تامین هزینه های پزشکی از دیگر اقدامات بوده است.

مادر معنوی ایتام وفقرا استان گفت:حسی که ما بخاطر کمک به افراد نیازمند داریم، قابل بیان و وصف نیست،این افراد را جزئی از خانواده های خود می دانم.

این بانوی خیّر و خوشنام دبیر بازنشسته آموزش و پرورش می باشد که به گروه ها و اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، معلولین و… خدمات قابل توجهی ارائه می دهد.

مردم عزیزو بزرگوار استان ایلام جهت حمایت از قشر اسیب پذیر و رفع مشکلات نیازمندان میتوانند کمکهای نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۲۲۸۸۲۹۶۹۲به اسم موسسه امام‌حسن مجتبی(ع)واریز نمایند

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=12251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.