تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

استاندار ایلام چرایی جابجایی معاون اقتصادی را تشریح کرد

  • کد خبر : 4024
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
استاندار ایلام چرایی جابجایی معاون اقتصادی را تشریح کرد

استاندار ایلام در پاسخ به چالش خبرنگار تابناک  چرایی جابجایی خاموش معاون اقتصادی اش را تشریح کرد . به گزارش ایلام قلم ،استاندار ایلام در گفتگ با تابناک با تشریح نحوه جابجایی معاون اقتصادی خود گفت :دوسه ماه پیش در انتقاد به برخی آمارها در حوزه اقتصادی استان از معاون اقتصادی پاسخگویی به این موضوع […]

استاندار ایلام در پاسخ به چالش خبرنگار تابناک  چرایی جابجایی خاموش معاون اقتصادی اش را تشریح کرد .

به گزارش ایلام قلم ،استاندار ایلام در گفتگ با تابناک با تشریح نحوه جابجایی معاون اقتصادی خود گفت :دوسه ماه پیش در انتقاد به برخی آمارها در حوزه اقتصادی استان از معاون اقتصادی پاسخگویی به این موضوع وبررسی آن را خواستار شدیم ،که واکنش معاون به این مطالبه مهم ؛عدم رغبت و وجود انگیزه  برای ادامه کار واستعفا بودکه البته در آن مقطع مورد پذیرش قرار نگرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت : به دنبال ابتلای معاون اقتصادی به بیماری کرونا ،از آنجاییکه بنا به نظر کادر درمان ایشان می بایست ۱۵روز در قرنطینه به سر می بردند ،نمی توانستیم با وجود اهمیت این معاونت ،آن را بی سرپرست رها نماییم.

وی افزود : اینجا بود که با توجه اهمیت معاونت اقتصادی ونقش آن در تحقق برنامه های اقتصادی استان در سال جهش تولید وهمچنین گرانی وتنش موجود در بازار ، تصمیم گرفتیم آقای رستم زاد را بعنوان پیگیر کننده امور اقتصادی مامور نماییم.

استاندار ایلام ادامه داد : حتی در ابلاغ به آقای رستم زاد به این نکته تاکید داشتیم که تا زمان بازگشت سلامت معاون اقتصادی ،امور مربوط به ایشان را پیگیری نمایند .

قاسم سلیمانی دشتکی در ادامه بیان داشت : با وجود اینکه بارها پیگیروضعیت درمان معاون اقتصادی بودیم اما ایشان هرگز پاسخگوی تلفن ها وپیامهای استاندار نبودند ،تاجاییکه مجبور شدیم موضوع سلامت ایشان را از طریق اعضای خانواده وی وماموریت به معاون توسعه انسانی جویا شویم.

استاندار ایلام تصریح کرد: درادامه وپس از پایان دوره درمان ،ایشان با ارسال نامه ای استعفای خود را به دلیل عدم انگیزه و تمایل برای ادامه کار اعلام نمودند ولی این استعفا مورد پذیرش قرار نگرفت وموضوع از طریق معاون توسعه به ایشان اعلام گردید .این درحالی بود که ۱۳روز قبل از بیماری ایشان استعفایشان در پاکتی دربسته تقدیم کرده  بودند اما بدلیل احتمال تمایل به ادامه کار پس از بهبودی، با تاخیر استعفای ایشان را پذیرفتم.

وی با اعلام اینکه معاون سابق اقتصادی استاندار ایلام تمایلی برای ادامه کار نداشت گفت : با این وجود ما اصرار داشتیم که وی همچنان تا پایان دوره به ماموریت خود ادامه دهند اما اصرار ایشان بر عدم همکاری و قطع استمرارمسئولیت بود .

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت معاونت اقتصادی و چرایی انتصاب مدیر کل حوزه استاندار به این جایگاه خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه از مجموعه استانداری کسی برای انتصاب به معاونت وجود نداشت و از سویی نیز قبلا آقای رستم زاد در مصاحبه برای تصاحب این جایگاه شرکت کرده و با توجه به رشته مرتبط ایشان با حوزه صنایع پتروشیمی ،نفت وگاز وسایر صنایع پایین دستی مرتبط ،وی رابعنوان سرپرست انتخاب کردیم .

وی ادامه داد : البته اگر می خواستیم از بیرون گزینه ای برای این معاونت تعیین نماییم با توجه به حساسیت های طایفه ای وایلی موجود واز سویی امکان عدم حصول نتیجه مطلوب وتفاهم ،انتخاب آقای رستم زاد به این جایگاه با توجه شناخت ایشان به این حوزه بهترین کاری بود که صورت گرفت .

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.