تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
2

بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا در ایلام ثبت شد

  • کد خبر : 4858
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا در ایلام ثبت شد

بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا در ایلام ثبت شد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا از زمان شیوع تا کنون ثبت شد. دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با ثبت این تعداد […]

بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا در ایلام ثبت شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا از زمان شیوع تا کنون ثبت شد.

دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با ثبت این تعداد فوتی جدید، مجموع فوتی‌های کرونا تا این لحظه در استان ایلام ۴۵۵ نفر است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲۴ ابتلای جدید کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان از ۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر به ۱۸ هزار و ۷۰۷ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان بحرانی است، افزود: ۳۹۲ بیمار کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با توجه به حجم بالای بستری‌ها، امکانات جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست.

دکتر کریمیان تاکید کرد: روز گذشته تعداد مبتلایان ۵۳۵ نفر و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا ۱۰ نفر بود و با توجه به عدم رعایت و همکاری مردم هر روز شاهد افزایش آمار ابتلا و بخصوص فوتی‌ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان هلیلان نیز که پیش از این در وضعیت زرد قرار داشت قرمز شد و بر این اساس تمامی شهرستان‌های استان بجز ایلام، ایوان و چرداول که در وضعیت سیاه و فوق بحرانی هستند، در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بر اساس اعلام استاندار ایلام یک چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف این استان معادل ۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تداوم این وضعیت نگران‌کننده است/ایرنا

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.