تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی برگزار شد

  • کد خبر : 4488
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی برگزار شد

با حضور کارکنان تامین اجتماعی ومدیریت درمان استان ایلام مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی در استان ایلام برگزار شد. مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عصر چهارشنبه در حاشیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا مسابقات قرآنی امسال با محدودیت های خاص و رعایت […]

با حضور کارکنان تامین اجتماعی ومدیریت درمان استان ایلام مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآنی در استان ایلام برگزار شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عصر چهارشنبه در حاشیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا مسابقات قرآنی امسال با محدودیت های خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

“سهیلا ملکشاهی” با بیان اینکه بخش مفاهیم در این دوره از مسابقات بصورت مجازی و همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد، افزود: نفرات اول مسابقات قرآنی ویژه کارکنان تامین اجتماعی جهت مسابقات مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

“ملکشاهی” با اشاره به اینکه در تامین اجتماعی استان ایلام همواره برنامه های خاصی برای کارکنان در نظرگرفته شده است، یادآور شد: از نفرات برگزیده این دوره هم بصورت نقدی و اهداء لوح تقدیر می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در حاشیه این دوره از مسابقات، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی برابر مناسب های موجود در تقویم ملی کشور برنامه های مدون و خاصی جهت بهبود و تقویت کارکنان خود دارد.

“کریم لاله ماژین” با بیان اینکه قرآن کتاب آرام بخش و هدیه خداوند به انسان است، یادآور شد: امیدواریم با رفع و نابودی کامل ویروس کرونا این چنین مسابقاتی با حضور اکثریت کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام برگزار شود.

گفتنی است: در پایان این دور از مسابقات آقای “حجت اله پناهی” از اداره کل تامین اجتماعی استان در حفظ رتبه اول / “طالب مهری” از اداره کل تامین اجتماعی در رشته قرائت رتبه اول همچنین آقای ” صادق احمدی از مدیریت درمان رتبه دوم را کسب نموند.

در رشته ترتیل آقای” روح اله دامیان” از مدیریت درمان  نفر اول و آقای”محمودرضا صیدی از  اداره کل مقام دوم را کسب نمودند.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.