تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
7

تاثیر ناکارآمدی مدیران در عدم رضایتمندی مردم

  • کد خبر : 12064
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
تاثیر ناکارآمدی مدیران در عدم رضایتمندی مردم
نامزدهای ریاست جمهوری که با طرح شعارها و ارائه برنامه ها خود را به مردم معرفی می کنند و با اقبال عمومی مواجه می شوند و بر کرسی ریاست جمهوری تکیه می زنند، پس از تشکیل دولت باید بتوانند شعارها و برنامه های خود را تحقق ببخشند تا هم هواداران خود را حفظ کنند و هم نظر منتقدان را به سوی خود جلب کنند

بدون شک، نقش مدیران دولت ها در تحقق شعارها و برنامه ها بسیار حائز اهمیت است. دولتی که بتواند از نیروهای توانمند استفاده نماید و از نیروهای حامی خود در مناصب مناسب استفاده نماید، می توان گفت که امکان موفقیت آن بالاتر است از دولتی که به دلایل مختلف از نیروهای همسو و توانمند خود استفاده نمی کند.

مدیرانی که بدون شایستگی و رعایت اصل کارآمدی و صرفاً براساس رفاقت، زدوبند، تعصبات قومی- قبیله ای مدیران مافوق، فشار افراد ذینفع و ذی نفوذ و … انتخاب می شوند، نه توان اجرای برنامه های دولت را دارند و نه از عهده دفاع از آن دولت برمی آیند.

لذا لازم است مدیران دولت ها در انتخاب مدیران زیرمجموعه خود، دقت لازم را به عمل آورند تا عملکرد آنان، ضربه ای نباشد بر پیکره شعارها و برنامه ها دولت.

حال که مقرر گردیده است دولت چهاردهم به ریاست دکتر مسعود پزشکیان در آینده نزدیک شروع به کار کند، کمیته های انتصابات و مدیران این دولت در سطح مختلف ملی تا محلی بایستی انتخاب مدیران پاکدست، متخصص و متعهد را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا این مدیران بتوانند به وعده های رئیس جمهور جدید جامه عمل بپوشانند.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=12064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.