تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
1

جهاد کشاورزی می تواند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات داشته باشد

  • کد خبر : 4198
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
جهاد کشاورزی می تواند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات داشته باشد

‍ در دیدارمدیران کل امداد ایلام و جهاد کشاورزی عنوان شد: جهاد کشاورزی می تواند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات داشته باشد/ همکاری جهاد کشاورزی با دیگر اعضای شورای زکات ایلام بیشتر می شود مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات این استان گفت: از آنجایی که عمده ترین  زکات […]

در دیدارمدیران کل امداد ایلام و جهاد کشاورزی عنوان شد:
جهاد کشاورزی می تواند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات داشته باشد/ همکاری جهاد کشاورزی با دیگر اعضای شورای زکات ایلام بیشتر می شود
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات این استان گفت: از آنجایی که عمده ترین  زکات دهندگان این استان کشاورزان هستند سازمان جهاد کشاورزی و حوزه های زیرمجموعه آن می تواند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات در این استان داشته باشد.
به گزارش ایلام قلم ، قنبر موسی نژاد در دیار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام و با تبریک انتصاب وی به این سمت بیان کرد:همکاری خوب جهاد کشاورزی با شورای زکات  قطعا توسعه هرچه بیشتر این فریضه در استان ایلام را در پی دارد.
وی، وجود کارشناسان پهنه جهاد کشاورزی در این استان بخاطر حضور در مناطق مختلف را ظرفیت مهمی در زمینه ترویج  زکات خصوصاٌ زکات غلات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دیگر اعضای شورای  زکات شاهد توسعه بیشتر زکات در این استان باشیم.
دبیر شورای زکات استان ایلام  در ادامه افزود: از آنجایی که متولی عمده حوزه کشاورزی در استان سازمان جهاد کشاورزی است به این خاطر مدیران جهاد کشاورزی استان و شهرستانها می توانند مهم ترین نقش را در زمینه ترویج زکات در بین قشر کشاورز داشته باشند.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: مهم ترین محصولات کشاورزی در استان ایلام غلات بوده  و خوشبختانه در سالهای اخیر شاهد افزایش پرداخت زکات توسط کشاورزان در این زمینه بوده ایم.
محمدعلی اقدسی افزود: سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در این استان برداشت شده است و از این طریق ۷۰۰ میلیارد تومان عایدات کشاورزان این استان بوده است.
وی افزود: چنانچه زکات این میزان محصولات کشاورزی به صورت کامل پرداخت شود قطعاً شاهد رشد چشمگیر پرداخت زکات و کاستن از نیازهای قشر محروم استان خواهیم بود.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان با عنوان اینکه تلاش خواهیم کرد ارتباط بین جهاد کشاورزی و دیگر اعضای ستاد زکات این استان بیشتر از قبل شود تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به کشاورزان در این زمینه از دیگر برنامه های جهاد کشاورزی استان ایلام است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.