تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
5

حمایت از تولید و سرمایه گذاری بایستی در عمل اتفاق بیفتد

  • کد خبر : 4498
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۷:۱۰
حمایت از تولید و سرمایه گذاری بایستی در عمل اتفاق بیفتد

‍ نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی حمایت از تولید و سرمایه گذاری بایستی در عمل اتفاق بیفتد نماینده مردم ایلام در حاشیه بهره برداری از دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی شباب که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی […]

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی

حمایت از تولید و سرمایه گذاری بایستی در عمل اتفاق بیفتد

نماینده مردم ایلام در حاشیه بهره برداری از دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی شباب که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و رونق سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارهای مولد با گفتاردرمانی و تشکیل جلسات بی حاصل امکان پذیر نیست.

علی اکبر بسطامی اضافه کرد: امروز تولید کنندگان کشور با مشکلات عدیده ای درگیر هستند و از طرفی افزایش روزافزون تعداد بیکاران مخصوصا افراد تحصیلکرده باعث نگرانی های فراوان شده است.

بسطامی خاطر نشان کرد: الان بالاترین درخواست ها و مراجعات مردم حوزه انتخابیه به نمایندگان برای اشتغال است. خانواده ها دغدغه شغل فرزندانشان را دارند. این در حالی است که فرصت های شغلی فراوانی هم ایجاد نشده و همین امر باعث ایجاد مشکلات متعدد در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و… شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: راه برون رفت از وضعیت موجود تنها در حمایت از تولید، از طریق افزایش زمینه جذب سرمایه گذاران توانمند بخش خصوصی، آسان سازی فرایند کسب و کارها و اعطای مشوق های لازم امکان پذیر است.

بسطامی ابراز داشت: گفتار درمانی برای مردم نتیجه ای نخواهد داشت و مردم منتظر کارعملی هستند. مردم ما بایستی تغییرات و بهبود وضعیت موجود را به درستی لمس کنند و آنرا قبول داشته باشند.

وی گفت: واقعیت های حال جامعه ما چیزی فراتر از فضای گل و بلبل ترسیم شده در شبکه های مجازی است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.