تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
2

خسارت جانی نداشته ایم

  • کد خبر : 964
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

  ▪استاندار ایلام در گفتگو تلفنی با همکار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در اثر سیل امروز شیراز گفت:مرحله اول بارندگی های شدید را پشت سر گذاشته ایم،اما هنوز بحران برطرف نشده و بعد از نیمه شب امشب بارندگی های شدیدی را بیشتر در جنوب استان شاهد خواهیم […]

 

▪استاندار ایلام در گفتگو تلفنی با همکار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هم وطنان عزیزمان در اثر سیل امروز شیراز گفت:مرحله اول بارندگی های شدید را پشت سر گذاشته ایم،اما هنوز بحران برطرف نشده و بعد از نیمه شب امشب بارندگی های شدیدی را بیشتر در جنوب استان شاهد خواهیم بود.
▪سلیمانی دشتکی ادامه داد: شکر خدا بارندگی های شدید امروز در استان خسارت جانی نداشته است،اما در برخی نقاط استان خسارات مالی را به بار آورده که برآورد اولیه آنها بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان می باشد.
▪رئیس ستاد بحران استان متذکر شد:تمامی نیروها و امکانات ستاد بحران استان در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعات آینده به صورت کامل بسیج بوده و امیدواریم این بارشهای شدید نیمه شب را با سلامت جانی هم استانی ها و مسافران نوروزی و کمترین خسارت مالی پشت سر بگذاریم .
▪استاندار به خانواده هایی که در دل طبیعت هستند قویا هشدار داد در کوتاه ترین زمان ممکن به منازل خود باز گشته و در اولین اقدام از حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و آبریز کوهها و …. فاصله بگیرند.
▪سلیمانی ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سیل امروز شیراز گفت:چند ساعت تفریح و به نوعی ماجراجویی و هیجان به هیچ وجه ارزش داغدار شدن دل یک مادر و پدر و برادر و خواهر یا فرزند را نخواهد داشت.

https://t.me/joinchat/AAAAAEEK_dYpJNaPdrUHyA

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.