تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
7

روانشناسان از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه هستند

  • کد خبر : 3125
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
روانشناسان از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه هستند

? ?مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به برنامه ششم توسعه که در آن بهزیستی به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی جامعه مطرح است گفت: روانشناسان و مشاوران از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه محسوب می شوند. ?دکتر زهرا همتی در آیین تجلیل از روانشاسان این اداره کل به مناسبت روز روانشناس افزوججد: خدمات […]

?
?مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به برنامه ششم توسعه که در آن بهزیستی به عنوان یکی از متولیان سلامت اجتماعی جامعه مطرح است گفت: روانشناسان و مشاوران از ارکان اصلی سلامت اجتماعی جامعه محسوب می شوند.
?دکتر زهرا همتی در آیین تجلیل از روانشاسان این اداره کل به مناسبت روز روانشناس افزوججد: خدمات این قشر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بوده و جایگاه این افراد روز به روز در جامعه پر رنگ تر می شود.
?وی ادامه داد: روانشناسان دغدغه سلامت روانی جامعه را داشته و شنیدن مشکلات و ارائه راهکارهای تخصصی کار ساده ای نیست و این افراد با احساس مسئولیت اجتماعی که داشته با صبوری پای دردها و رنجها می نشینند.
?وی اظهار کرد: قسمت عمده ای ازسلامت روانی و اجتماعی جامعه بویژه در دوران کنونی بر اثر شیوع کرونا مرهون خدمات روانشناسان است.
?وی با اشاره به افزایش تماسها با مرکز صدای مشاور و اورژانس اجتماعی در ایام کرونا گفت: این مساله بیانگر رشد فرهنگی و فکری مردم و اعتماد مردم به این سازمان و در نتیجه بهتر شدن جامعه است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=3125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.