تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
5

سو مدیریت دانشگاه علوم پزشکی داد بیماران را در آورده است

  • کد خبر : 9425
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
سو مدیریت دانشگاه علوم پزشکی داد بیماران را در آورده است
از روزی که تغییرات دانشگاه علوم پزشکی نه بر پایه تخصص بلکه براساس نگاه سیاسی شکل گرفت سلامت مردم در معرض آسیب جدی قرار گرفته است موضوعی که بشکل بی تدبیری در معاونتهای تخصصی دانشگاه ظهور وبروز وآثار آن را می‌توان در حوزه درمان ،بهداشت ودارو مشاهده کرد.صرفنظر از مشکلات وکاستی های موجود در دیگر معاونت‌ها، کمبود داروهای پر مصرف نظیر آنتی بیوتیکهای در داروخانه های سطح استان رویت کزد

 

از روزی که تغییرات دانشگاه علوم پزشکی نه بر پایه تخصص بلکه براساس نگاه سیاسی شکل گرفت سلامت مردم در معرض آسیب جدی قرار گرفته است موضوعی که بشکل بی تدبیری در معاونتهای تخصصی دانشگاه ظهور وبروز وآثار آن را می‌توان در حوزه درمان ،بهداشت ودارو مشاهده کرد.صرفنظر از مشکلات وکاستی های موجود در دیگر معاونت‌ها، کمبود داروهای پر مصرف نظیر آنتی بیوتیکهای در داروخانه های سطح استان رویت کزد.
در حالیکه براساس داده ها کشور در آستانه ورود به پیک هفتم قرار دارد و آثار این واریانت در آمارهای روزانه قابل استنباط است ،عدم تمهید اندیشی دانشگاه در آماده سازی بخش های مختلف خصوصا تامین دارو جای سوال جدی دارد.
بدیهی است وقتی تغییرات مدیریتی دستگاهی که با جان مردم ارتباط دارد بر مبنای سیاسی کاری و باند بازی صورت می گیرد نباید از این دستگاه خروجی غیر از ناکارآمدی انتظار داشت.

وقتی معاونت حساسی همچون غذا و دارو به اهلش واگذار نشود و مولفه های مدیر گزینی نادیده گرفته شود باید بیماران برای یک آنتی بیوتیک سرگردان کوچه و خیابان شوند.

دانشگاه علوم پزشکی ایلام فراموش نکند که امروز داروخانه ها خالی از آنتی بیوتیک و دیگر داروهای پر مصرف است و این موضوع سلامت مردم را تهدید می کند.
پپس بهتر است به جای پرداختن به اموری که وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است شما بر وظیفه خود تمرکز کنید چون این بی توجهی قطعا جان هم استانی هایمان را تهدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تا دیر نشده دانشگاه علوم پزشکی را به اهلش بسپارید

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=9425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.