تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
1

عامل انتشار پرندگان شکار شده در فضای مجازی بازداشت شد

  • کد خبر : 5123
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۰۵
عامل انتشار پرندگان شکار شده در فضای مجازی بازداشت شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان عامل انتشار پرندگان شکار شده در فضای مجازی بازداشت شد احمد ایمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان در ایلام، گفت: فرد متخلفی که پس از کشتار پرندگان، تصاویری از شکار غیرمجاز خود را تهیه و در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‎کرد، شناسایی و دستگیر شد. به گزارش ایلام […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان

احمد ایمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان در ایلام، گفت: فرد متخلفی که پس از کشتار پرندگان، تصاویری از شکار غیرمجاز خود را تهیه و در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‎کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلام قلم وی گفت: در پی انتشار عکس شکار ۱۳قطعه تیهو و دراج در فضای مجازی که موجب خدشه دار شدن و تشویش اذهان عمومی شده بود، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان موفق به شناسایی و دستگیری فرد متخلف شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبدانان اظهار داشت: پرونده فرد متخلف به جرم شکار غیرمجاز ۱۳قطعه تیهو و دراج جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان ارجاع گردید.

ایمانی ادامه داد: فرد متخلف به سبب انجام تخلف به پرداخت ۴۲ میلیون ریال ضرر و زیان زیست محیطی ناشی از شکار غیرمجاز پرندگان شکار شده از جنبه عمومی جرم و همچنین تحمل ۶ماه حبس تغزیری توسط مقامات قضایی محکوم شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آبدان تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون این دومین مورد از شناسایی و دستگیری متخلفینی است که پس از شکار غیر مجاز، تصاویر حیات وحش شکار شده را در فضای مجازی منتشر می کنند.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=5123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.