تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
0

عدالت عین اجرای قانون است

  • کد خبر : 1261
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۷
عدالت عین اجرای قانون است

▪معصومی لاری معاون فرهنگ دینی و قضایی قوه قضاییه در ایلام:   ?عدالتخواهی یک گرایش فکری در ذات انسانها می باشد.حتی دزدها هم به نوعی عدالت اعتقاد دارند.مسئله عدالت دقیقا مثل کمال خواهی یک امر فطری است. ?عدالت عین اجرای قانون است.اگر قانون در جامعه اجرا شود می توان به زنده بودن عدالت امیدوار بود.ولی […]

▪معصومی لاری معاون فرهنگ دینی و قضایی قوه قضاییه در ایلام:

 

?عدالتخواهی یک گرایش فکری در ذات انسانها می باشد.حتی دزدها هم به نوعی عدالت اعتقاد دارند.مسئله عدالت دقیقا مثل کمال خواهی یک امر فطری است.

?عدالت عین اجرای قانون است.اگر قانون در جامعه اجرا شود می توان به زنده بودن عدالت امیدوار بود.ولی اگر قانون درست اجرا نشود یک نهاد و ارگانی باید باشد که از بی قانونی جلوگیری کرده و عدالت را اجرا کند.

?بسیاری از کارهایی که باید برای دفاع از حقوق مستضعفین اتفاق بیافتد معطل مانده و اینجا است که قوه قضاییه باید ورود کند.ما به عنوان قوه قضاییه وظیفه ی احقاق حقوق همه ملت را داریم.

?برخی گمان می کنند اجرای عدالت وظیفه ی برپایی عدالت را دارد. ما برپا کننده عدالت نیستیم بلکه ضامن اجرای عدالت در جامعه هستیم . ما پشتیبان و ناظر بر اجرای عدالت و تحقق حقوق عامه هستیم .قوه قضاییه اساس تامین حقوق مردم است.

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=1261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.