تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
0

فقدان امید به آینده ناشی از بیکاری و تورم لجام گسیخته است

  • کد خبر : 4510
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
فقدان امید به آینده ناشی از بیکاری و تورم لجام گسیخته است

  نماینده رهبری در استان ایلام: فقدان امید به آینده ناشی از بیکاری و تورم لجام گسیخته است به گزارش ایلام قلم ،حجت الاسلام دکتر کریمی تبار در دیدار با نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در استان ایلام ناهنجاری هایی وجود دارد که بیکاری و تورم لجام گسیخته […]

 

نماینده رهبری در استان ایلام:

فقدان امید به آینده ناشی از بیکاری و تورم لجام گسیخته است

به گزارش ایلام قلم ،حجت الاسلام دکتر کریمی تبار در دیدار با نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در استان ایلام ناهنجاری هایی وجود دارد که بیکاری و تورم لجام گسیخته و جهشی عدم امید به زندگی و آینده را افزون کرده است.

وی ادامه داد: ایلام تنها استانی است که بزرگراه نداشت که به برکت زوار امام حسین (ع) اقداماتی انجام شد که باید این مقوله هم به اتمام برسد. مخصوصا قسمت حمیل تا کرمانشاه که باید مورد عنایت قرار گیرد.

نماینده رهبری در استان ایلام گفت: ایلام نیازمند حرکتی جهادی است تا از وضعیت موجود خارج شود. به عنوان مثال باید در حوزه رفع بیکاری جوانان چاره اندیشی شود و دفتر اینجانب روزانه با تعدادی از مراجعین با درخواست اشتغال مواجه است.

وی ادامه داد: مزایایی برای افراد شاغل در مناطق جنگی در نظر گرفته شده که اکنون افراد شاغل از ان بهره مند شده اما افرادی که در جنگ بوده و اکنون بازنشست شده اند از ان بی بهره مانده اند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تاکنون زمین های بالا دست سد سیمره بلا تکلیف بوده و مردم را دچار اسیب کرده است که باید حقوق این افراد پرداخت شود، در پایین دست هم کشاورزان دچار خسارت ناشی از نوسان اب شده که باید مانع خسارت به کشاورزان شد.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار تصریح کرد: یکی از طرح های موفق نیز طرح سامانه گرمسیری بوده که باید مورد عنایت قرار گرفته و تکمیل شود.

وی ادامه داد : برای اشتغال استان ایلام باید عنایت ویژه ای شود، ایلام ۸ سال در دفاع مقدس و همین اندازه هم درگیر بازسازی بوده که در مقایسه با دیگر استانهای کشور عقب مانده است.

امام جمعه ایلام گفت: برای جذب سرمایه گذار در ایلام باید امتیازاتی به سرمایه گذاران داده شود و شرکت های دولتی در این راه پیشقدم شده و ملزم شوند در ایلام سرمایه گذاری کنند.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار تصریح کرد: ایلام استانی شیعه نشین و ولایی دارد که همواره در مشارکت های سیاسی رتبه برتر را در کشور دارد و مردم پای کار بوده و باید دولت و کارگزاران پای کار بیایند.

وی ادامه داد : ایلام ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به اندازه یک شهر کوچک از تهران است و می توان به راحتی مشکلات را رفع کرد و از شما انتظار است در این سفر حسن ظن مردم ایلام را پاسخگو باشید و نکته مثبتی در پرونده دولت فعلی به یادگار بگذارید.

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.