تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

قیمت نان در این استان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 4389
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
قیمت نان در این استان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت

رییس اتحادیه صنف نانوایان گفت: قیمت نان در این استان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است و این نرخ جدید از امروز شنبه ۲۲ شهریورماه در نانوایی‌ها اعمال می‌شود. به گزارش ایلام قلم؛صادق پژوهان  اظهار داشت: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش […]

رییس اتحادیه صنف نانوایان گفت: قیمت نان در این استان ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است و این نرخ جدید از امروز شنبه ۲۲ شهریورماه در نانوایی‌ها اعمال می‌شود.

به گزارش ایلام قلم؛صادق پژوهان  اظهار داشت: افزایش قیمت برای نانوایان نیمه یارانه‌ای ۲۵ درصد و برای نانوایان یارانه‌ای بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.وی افزود: افزایش نرخ نان در واحدهای نانوایی استان ایلام بعد از ۲ سال صورت گرفته است و اسفند ۱۳۹۷ آخرین افزایش نرخ نان در استان اعمال شد در حالیکه تمام کشور سال گذشته افزایش قیمت داشتند.

پژوهان یادآور شد: ایلام آخرین استانی است که اقدام به افزایش نرخ نان شد در حالی که همه نقاط کشور پیش از این نرخ نان را افزایش داده‌اند.

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه اینکه نرخ نان در استان ایلام بسیار پایین‌تر و کمتر از سایر استان‌های کشور است و در تمام نقاط کشور قیمت نان با استان ایلام تفاوت محسوس دارد.

وی با بیان اینکه نانوایان نسبت به نرخ اعلام شده قمیت نان معترض و ناراضی هستند، گفت: قیمت تمام شده نان در استان بیش از افزوده بهای اعلامی از سوی مسوولان است.

پژوهان اضافه کرد: هر واحد نانوایی دارای ۱۷ شاخص هزینه‌ای است که این آیتم‌ها در آنالیزهای صورت گرفته با توجه به قیمت آنها در مقایسه با نرخ تمام شده نان افزایش بها داشته‌اند.

وی افزود: خمیرمایه، آرد، نمک، اجاره بهای واحد نانوایی که هر ساله افزایش می‌یابد، هزینه حامل‌های انرژی ( آب، برق و گاز)، هزینه کارگران نانوایی و حق بیمه آنها از جمله این شاخص‌هاست که هزینه تمام شده نان را بالا برده است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس چرا دولت حقوق کارمندها را ۱۵ درصد افزایش داد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.