تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
2

مسئولان انتقاد پذیر و مروج آزادی بیان باشند/ حرف مخالف و منتقد را باید شنید

  • کد خبر : 3240
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
مسئولان انتقاد پذیر و مروج آزادی بیان باشند/ حرف مخالف و منتقد را باید شنید

  پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار است و در این میان نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است. در استان وحدت و همدلی کم نظیری وجود دارد […]

 

پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار است و در این میان نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است.

در استان وحدت و همدلی کم نظیری وجود دارد و در این راستا در حوزه اطلاع رسانی نیز اینچنین است اما در مجموع اعتقاد به شنیدن صدای منتقد و آزادی اندیشه دارم و معتقدم حرف مخالف و منتقد را باید شنید.

نقد دلسوزانه باعث رفع اشکال و در نهایت رشد می شود و البته باید ما خود مروج آزادی بیان و اندیشه باشیم.

در این مدت روابط عمومی با رعایت اعتدال و میانه روی در مسیر تعامل با رسانه ها حرکت کرده است و در انعکاس عملکرد دولت در بعد استانی و ملی موفق عمل نموده و در مجموع از عملکرد این حوزه رضایت کامل دارم و از این بابت تشکر می کنم.

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=3240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.