پاسخگویی مدیران به خواسته ها و مطالبات مردمی یک اصل مهم و انکار نشدنی در یک نظام مردمسالار است و در این میان نقش روابط عمومی ها در ارائه گزارش به مردم و انعکاس ضعف ها و انتقادها به سازمان مهم و حائز اهمیت است.
در استان وحدت و همدلی کم نظیری وجود دارد و در این راستا در حوزه اطلاع رسانی نیز اینچنین است اما در مجموع اعتقاد به شنیدن صدای منتقد و آزادی اندیشه دارم و معتقدم حرف مخالف و منتقد را باید شنید.
نقد دلسوزانه باعث رفع اشکال و در نهایت رشد می شود و البته باید ما خود مروج آزادی بیان و اندیشه باشیم.
در این مدت روابط عمومی با رعایت اعتدال و میانه روی در مسیر تعامل با رسانه ها حرکت کرده است و در انعکاس عملکرد دولت در بعد استانی و ملی موفق عمل نموده و در مجموع از عملکرد این حوزه رضایت کامل دارم و از این بابت تشکر می کنم.