تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
0

مشارکت ۸ میلیارد تومانی  کمیته امداد برای تکمیل ۵ پروژه محرومیت زدایی در شهرستانهای هلیلان و بدره

  • کد خبر : 4339
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
مشارکت ۸ میلیارد تومانی  کمیته امداد برای تکمیل ۵ پروژه محرومیت زدایی در شهرستانهای هلیلان و بدره

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مشارکت این نهاد در تکمیل پنج پروژه  محرومیت زدایی و عام المنفعه در شهرستانهای هلیلان  و بدره خبر داد.  به گزارش ایلام قلم قنبر موسی نژاد در نشست هماهنگی دستگاههای مشارکت کننده در این پروژه های عمرانی و خدمت رسانی بیان کرد: این پروژه هابا محوریت معاونت توسعه روستایی […]

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از مشارکت این نهاد در تکمیل پنج پروژه  محرومیت زدایی و عام المنفعه در شهرستانهای هلیلان  و بدره خبر داد.

 به گزارش ایلام قلم قنبر موسی نژاد در نشست هماهنگی دستگاههای مشارکت کننده در این پروژه های عمرانی و خدمت رسانی بیان کرد: این پروژه هابا محوریت معاونت توسعه روستایی دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و با مشارکت کمیته امداد کشور، استانداری ایلام،جهاد کشاورزی، پایانه ها و امور حمل و نقل  و بنیاد مسکن تا پایان امسال تکمیل خواهند شد.
وی افزود: این پروژه ها شامل تکمیل ایستگاه پمپاژ زید و تلخاب شهرستان بدره، تکمیل پل جزمان شهرستان هلیلان، اجرای طرح هادی روستاهای هلیلان ،  راهسازی روستای ورمله هلیلان  و تکمیل  ایستگاه پمپاژ کهره -داجیوند شهرستان هلیلان خواهد بود.
مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: این نهاد برای این پروژه ها هشت میلیارد تومان اختصاص داده و تا پایان امسال به تعهدات خود در تکمیل این پروژه ها عمل خواهد کرد.
موسی نژاد تصریح کرد: از آنجایی که هلیلان یکی از مناطق با ضریب محرومیت بالا در استان ایلام است کمیته امداد علاوه بر پروژه های ذکر شده در زمینه ساخت و بهسازی مسکن نیازمندان، ایجاد اشتغال،تهیه کالاهای اساسی برای خانواده ها و موارد دیگر پروژه های متعددی  را در شهرستان  هلیلان در حال اجراء دارد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.