تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
2

مهار حریق محوطه کارگاهی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

  • کد خبر : 1084
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
مهار حریق محوطه کارگاهی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

  سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با هوشیاری و تلاش پرسنل آتش‌نشانی و بیمارستانی، محوطه کارگاهی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام که دچار حریق شده بود، مهار گردید. مهندس سید کیوان هاشمی در این رابطه اظهار داشت: ساعتی پیش به واسطه سهل انگاری و عدم رعایت نکات […]

 

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با هوشیاری و تلاش پرسنل آتش‌نشانی و بیمارستانی، محوطه کارگاهی بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام که دچار حریق شده بود، مهار گردید.

مهندس سید کیوان هاشمی در این رابطه اظهار داشت: ساعتی پیش به واسطه سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی توسط جوشکار در محوطه کارگاهی بیمارستان مذکور، این کارگاه دچار حریق شد و با حضور به موقع پرسنل بیمارستان و آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن مهار گردید.

وی ادامه داد: در اولین لحظات حریق ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و معاون محترم درمان در بیمارستان حضور یافتند و دکتر همتی ریاست محترم دانشگاه با مدیریت هماهنگی‌ها مهار حریق را تسریع نمودند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: این حریق در محوطه کارگاهی و دور از بخش‌های بستری و اورژانس حادث گردید و هیچگونه مشکل و خللی در کار بیمارستان و خدمات‌دهی آن توسط حریق ایجاد نشد.

وی بیان داشت: در زمان اطفاء حریق مدیر و تیم فوریت‌های پزشکی استان به همراه آمبولانس در بیمارستان در جهت اعزام مصدومین احتمالی حضور داشتند.

هاشمی یادآورشد: لازم به ذکر است که بخشی از مصالح ساختمانی قابل اشتعال در فضای محوطه کارگاهی بیمارستان طعمه حریق شد که بلافاصله با تلاش پرسنل آتش‌نشانی ‌و مدیریت مسئولان دانشگاه، پس از اطفاء حریق بیمارستان در کمترین زمان ممکن به حالت عادی بازگشت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام:
آتش سوزی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی در کوتاهترین زمان ممکن اطفا شد.
شریفی تشریح کرد: این آتش سوزی در ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه امروز بر اثر برخی کارهای تاسیساتی در طبقه همکف بیمارستان مجاور ورودی اورژانس اتفاق افتاد که پس از اطلاع با حضور سه تیم عملیاتی در سریعترین زمان و بدون صدمات جانی بطور کامل اطفا شد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=1084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.