تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
2

مهار و توقیف بیش از۲۰۰ راس احشام قاچاق در مرز مهران

  • کد خبر : 4046
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۸:۲۲
مهار و توقیف بیش از۲۰۰ راس احشام قاچاق در مرز مهران

فرمانده مرزبانی ایلام گفت؛ با تلاش و هوشیاری مرزبانان مهرانی تعداد ۲۳۲ رأس احشام قبل خروج از مرز مهار و توقیف شدند. وسرهنگ ستاد کیاست سپهری با اعرام این خبر گفت: گفت: مرزبانان مهرانی در حین کنترل و مراقبت از مرزها با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق حوزه استحفاظی موفق به مهار و توقیف تعداد […]

فرمانده مرزبانی ایلام گفت؛

با تلاش و هوشیاری مرزبانان مهرانی تعداد ۲۳۲ رأس احشام قبل خروج از مرز مهار و توقیف شدند.

وسرهنگ ستاد کیاست سپهری با اعرام این خبر گفت: گفت: مرزبانان مهرانی در حین کنترل و مراقبت از مرزها با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق حوزه استحفاظی موفق به مهار و توقیف تعداد ۲۳۲ رأس گوسفند و بز قبل خروج از مرز شدند.

وی افزود: در این رابطه تعداد ۲ نفر اتباع ایرانی با هویت معلوم که قصد خارج نمودن این تعداد احشام از مرز به سمت کشور مقابل را داشتند نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی ایلام ادامه داد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و با هماهنگی دستگاه قضائی مراتب تحت پیگیری است، احشام توقیفی به عقبه مرز منتقل شدند.

ارشد مرزبانی ایلام در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانان همیشه بیدار با کنترل، اشرافیت کامل و رصد اطلاعاتی در تمام ساعات شبانه روز از کیان نظام مقدس اسلامی حراست نموده و با مخلان و قانون شکنان مقررات مرزی به شدت برخورد می نماید.

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.