تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
0

مکتب شهید سلیمانی درس آموز است

  • کد خبر : 4333
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مکتب شهید سلیمانی درس آموز است

سردار شاکرمی: مکتب شهید سلیمانی درس آموز است فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و افتتاح همزمان دو مجموعه آموزشی در روستای چشمه کبود ایلام گفت: امروزه نقش مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، نقش بسیار بزرگی که این مجموعه عظیم در انقلاب […]

سردار شاکرمی:

مکتب شهید سلیمانی درس آموز است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و افتتاح همزمان دو مجموعه آموزشی در روستای چشمه کبود ایلام گفت: امروزه نقش مهم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، نقش بسیار بزرگی که این مجموعه عظیم در انقلاب اسلامی و در تربیت فرزندان و دانش آموزان بر عهده دارد، بسیار اثربخش است.

سپاه در بهره‌گیری از نگاه جهادی و حضور جوانان و بسیجیان به ویژه در تعمیر، بهسازی و مرمت مدارس همچون همیشه ورود خواهد کرد و در مناطقی که نیازمند باشد حضور پیدا می کند.

امروز مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درس آموز است و امیدواریم که خدای متعال به همه ما توفیق دهد که بتوانیم در این راه ارزشمند و بزرگ که به سختی به ما رسیده است بتوانیم با تأسی از ائمه معصومین (ع) و تبعیت محض از حضرت حجت طی کنیم.

در پایان این مراسم علاوه بر آئین نواخته شدن زنگ مدرسه، دبیرستان دخترانه “دا” و مدرسه راهنمایی “امید” روستای چشمه کبود با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.