تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
1

نهضت مطالبه گری، علاج مشکلات جامعه/ فضای مناسب برای عزاداری مردم فراهم شود

  • کد خبر : 4135
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
نهضت مطالبه گری، علاج مشکلات جامعه/ فضای مناسب برای عزاداری مردم فراهم شود

‍ ‍ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نهضت مطالبه گری، علاج مشکلات جامعه/ فضای مناسب برای عزاداری مردم فراهم شود حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیاء […]

‍ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام

نهضت مطالبه گری، علاج مشکلات جامعه/ فضای مناسب برای عزاداری مردم فراهم شود

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر ایلام گفت: جلوگیری از معصیت ها باعث رفع بسیاری از مشکلات می شود و در این زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر خود در تحقق و رفع این مسائل و مشکلات نقش به سزایی دارد.

شعار سال با عنوان “نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی” فرصتی برای همه است تا در جهت تحقق آن تلاش کنند، البته مطالبه گری کار سختی است که مسئولان باید خودشان پاسخگو باشند و جامعه هم باید به این سمت برود. اگر چه در تحقق مطالبه گری کوتاهی هایی صورت می گیرد اما باید این موارد هم برطرف شود. نهضت مطالبه گری علاج درد فعلی جامعه است، البته مدیریت این حوزه هم بسیار مهم است.

برنامه های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی و متناسب با ستاد کرونا در استان ایلام برگزار خواهد شد و باید شرایط و فضای مناسب برای عزاداری مردم بسته به نوع شرایط پیش رو فراهم شود.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.