تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
1

واگذاری ۲۱واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان سیروان

  • کد خبر : 4530
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
واگذاری ۲۱واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد شهرستان سیروان

  در آیینی که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان و مدیرکل کمیته امداد استان در شهرستان سیروان برگزار شد تعداد ۱۲ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد و سپاه ساخته شده اند به مددجویان شهرستان سیروان واگذار شد. مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت : متراژ هر یک از این […]

 

در آیینی که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» استان و مدیرکل کمیته امداد استان در شهرستان سیروان برگزار شد تعداد ۱۲ واحد مسکونی که با همکاری کمیته امداد و سپاه ساخته شده اند به مددجویان شهرستان سیروان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت : متراژ هر یک از این واحد‌های مسکونی ۵۰ متر بوده و برای ساخت آنها ۱۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

موسی نژاد افزود: ساخت مسکن گرانترین نوع خدمت به نیازمندان بوده و اگر همکاری امداد و سپاه نبود این خانواده ها در شرایط کنونی صاحب مسکن نمی شدند.

فرمانده سپاه استان ایلام نیز در این مراسم گفت: ۶۰۰ واحد مسکونی با همکاری سپاه و کمیته امداد برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام ساخته شده است.

سردار شاکرمی افزود: کمیته امداد و سپاه در زمینه محرومیت زدایی و خدمت به محرومان اهداف مشترکی دارند و در چند سال اخیر پروژه های مشترک زیادی را برای نیازمندان در این استان عملیاتی کرده اند.

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.