تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
1

وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد

  • کد خبر : 4456
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد

‍ در قالب پویش «الف – ب – ایران»؛ وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام امروز در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران همزمان با ۲۰ استان دیگر از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی […]

در قالب پویش «الف – ب – ایران»؛
وزیر نیرو طرح آبرسانی به ۲۴ روستای چرداول ایلام را افتتاح کرد
پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول استان ایلام امروز در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران همزمان با ۲۰ استان دیگر از طریق ویدیوکنفرانس توسط وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،  در بیست و یکمین هفته از پویش (الف – ب – ایران “ساخت و سازها و ساز و کارها”  امروز یکشنبه ۳۰شهریور ماه و با حضور وزیر نیرو در استان همدان آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان به بهره برداری رسید.
در این مراسم ، استاندار ایلام به تقدیر از فعالیت های مجموعه وزارت نیرو در استان خواستار تسریع در اجرای پروژه های اولویت دار وزارت نیرو در استان شد.
مهندس سلیمانی دشتکی افزود: ارکواز ملکشاهی یکی از شهرهای استان است که با کمبود آب مواجهه است و در جهت تامین آب این شهر پروژه های خوبی توسط شرکت آب و فاضلاب استان در دست اجرا است از جمله احداث فاز دوم آب شیرین کن ملکشاهی و طرح آبرسانی از سد ایلام  به شهر ملکشاهی که امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها  دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر  و روستاهای اطراف وجود نخواهد داشت اما جهت تسریع این پروژه ها نیازمند حمایت وزارت نیرو می باشد و مجموعه استانداری  ایلام تمام تلاش خود را در جهت تسریع در اجرای این پروژه مبذول خواهد نمود.
دکتر تیموری مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت های وزیر نیرو و استاندار و با اشاره به آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان چرداول درهفته بیست و یکم پویش هر هفته الف-ب ایران افزود : برای اجرای این پروژه دو باب مخزن به حجم ۱۰۰۰ متر مکعب، ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۸ کیلومتر خط انتقال احداث و اجرا شده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است، ادامه داد : با بهره برداری از این پروژه ها  ۲۴ روستای شامل ۱۰۰۰ خانوار با جمعیت بالغ بر ۴۲۰۰ نفر  از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان ابراز امیدواری نمود:  از تعداد ۱۲۵ روستایی استان که قبلا به صورت سیار آبرسانی می شدند هم اکنون به ۲۲ روستا رسیده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و تخصیص به موقع اعتبارات طی دو سال آینده این عدد به صفر خواهد رسید و اولین استانی خواهیم بود که دیگر آبرسانی سایر نداریم.
و یادآور شد: در بحث کرونا شرکت آبفای استان تمهیدات ویژه ای انجام داد به گونه ای که بیش از ۵۰ درصد مواد ضدعفونی بیمارستان ها و سایر دستگاه های اجرای استان را تامین نموده است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.