تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
1

کاهش ۴۰ درصدی درآمد/ طلب ۸۰ میلیارد تومانی از مشترکان!

  • کد خبر : 4473
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
کاهش ۴۰ درصدی درآمد/ طلب ۸۰ میلیارد تومانی از مشترکان!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام عنوان کرد: ایلام قلم ـ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا درآمد این شرکت از محل وصول مطالبات از مشترکان، با کاهش چشمگیری مواجه شود. هادی شیرخانی” در مصاحبه با خبرنگاران در بستر فضای مجازی […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام عنوان کرد:

ایلام قلم ـ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا درآمد این شرکت از محل وصول مطالبات از مشترکان، با کاهش چشمگیری مواجه شود.

هادی شیرخانی” در مصاحبه با خبرنگاران در بستر فضای مجازی اظهار داشت: میزان بدهی انباشته شده مشترکان برق در استان ایلام تاکنون بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: برنامه این شرکت برای وصول مطالبات، استفاده حداکثری از ظرفیت پیمانکار طرف قرارداد است که در ابتدا به صورت اخطار و در نهایت استفاده از ابزار قطع جریان برق مشترکان بدحساب است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام یادآور شد: متأسفانه وضعیت وصول مطالبات بدهی مشترکان برق در استان در شرایط نامطلوبی قرار دارد به شکلی که فعلاً حدود ۶۰ درصد از انرژی فروخته شده وصول می‌شود.

“هادی شیرخانی” خاطرنشان ساخت: عمده ترین مشترکانی که در پرداخت به موقع صورتحساب کوتاهی می‌کنند، مشترکان تجاری و خانگی هستند.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های حوزه برق در ایلام در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: عدم امکان سرمایه گذاری در بخش تولید برق یکی از چالش‌های این حوزه است. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تامین کرد: یکی دیگر از مهمترین چالش‌های شرکت‌های توزیع در کشور، عدم مدیریت مصرف هوشمندانه توسط مشترکان به علت واقعی نبودن قیمت برق است.

“هادی شیرخانی” اضافه کرد: در حال حاضر مهمترین چالش های فراروی شرکت های توزیع، عدم امکان سرمایه گذاری در بخش تولید برق در کشور به خاطر شرایط تحریم است و متأسفانه روز به روز این چالش سبب سخت تر شدن انجام وظایف در حوزه شرکت‌های توزیع برق شده است.

وی گفت: از اقدامات شرکت های توزیع در جهت کاهش هزینه ها؛ استفاده از تکنولوژی‌های نوینی همچون تعمیرات به وسیله خط گرم یا هات لاین بوده که هدف استفاده از این تکنولوژی، کاهش زمان خاموشی برای مشترکین و جلوگیری از انرژی توزیع نشده برق است که همانا رضایتمندی مشترکین را به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار داشت: با به کارگیری تکنولوژی های نوینی همچون PM یا تعمیرات پیشگیرانه به وسیله رصد مداوم شبکه برق و استفاده از GIS در همین ساختار برای انجام تعمیرات هوشمندانه بوده و روشهای متعددی در دسته استفاده و بکارگیری است که امیدواریم شرایط اقتصادی و تامین مالی اجازه توسعه این تکنولوژی ها و دستاوردهای روز را به ما بدهد.

“شیرخانی” در خصوص تعرفه مدارس نیز افزود: هم اکنون این امکان برای مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند وجود دارد و بهایی پرداخت نخواهند کرد.

وی در پایان از خدمات و زحمات رسانه های دیداری و شنیداری تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم رسانه ها با فرهنگ سازی مناسب، زمینه را برای مصرف بهینه انرژی و تحقق درآمدهای این شرکت، فراهم کنند

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.