تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

کمک رسانی قضات وکارکنان دادگستری ایلام به مردم سیل زده ماژین

  • کد خبر : 1045
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۶:۱۰
کمک رسانی قضات وکارکنان دادگستری ایلام به مردم سیل زده ماژین

?به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام محمد رزم رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه از مناطق سیل زده بخش ماژین شهرستان دره شهر بازرسی بعمل آوردند . ?رئیس کل دادگستری پس از بازدید از پل گاومیشان شهرستان دره شهر که در اثر سیل ویران شده و ارتباط بین شهرستان دره شهر و شهرستان […]

?به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ایلام محمد رزم رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه از مناطق سیل زده بخش ماژین شهرستان دره شهر بازرسی بعمل آوردند .

?رئیس کل دادگستری پس از بازدید از پل گاومیشان شهرستان دره شهر که در اثر سیل ویران شده و ارتباط بین شهرستان دره شهر و شهرستان پلدختر قطع شده بود مسیر صعب العبور بخش ماژین را طی و در میان سیل زدگان حضور یافت.
?رئیس حوزه قضایی استان در گفتگو با مردم سیل زده اظهار داشت : مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه تاکید جدی دارند که در اسرع وقت به وضعیت سیل زدگان کشور رسیدگی شود .
?وی گفت: در همین راستا دستگاه قضایی استان حضور قاطع خود را در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان استان و نحوه خدمت رسانی به آنان و رفع مشکللات حقوقی قضایی آنان را اعلام می نماید .
?گفتنی است در این بازدید کمکهای غیرمالی قضات و کارکنان دادگستری استان شامل برنج و پتو به ارزش بیش از دویست وپنجاه میلیون ریال در بین سیل زدگان بخش ماژین توزیع گردید

https://t.me/joinchat/AAAAAEEK_dYpJNaPdrUHyA

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=1045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.