تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
3

کمیته امداد در زمینه توسعه اشتغال و فرهنگ کار و تلاش ورود آگاهانه ای داشته است

  • کد خبر : 4446
  • ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کمیته امداد در زمینه توسعه اشتغال و فرهنگ کار و تلاش ورود آگاهانه ای داشته است

‍ مدیرکل ارشاد ایلام در دیدار با مدیرکل کمیته امداد و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات: کمیته امداد در زمینه توسعه اشتغال و فرهنگ کار و تلاش ورود آگاهانه ای داشته است/ امداد اجتماعی ترین دستگاه خدمت رسانی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: کمیته امداد استان ایلام در زمینه توسعه اشتغال […]

مدیرکل ارشاد ایلام در دیدار با مدیرکل کمیته امداد و اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات:

کمیته امداد در زمینه توسعه اشتغال و فرهنگ کار و تلاش ورود آگاهانه ای داشته است/ امداد اجتماعی ترین دستگاه خدمت رسانی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: کمیته امداد استان ایلام در زمینه توسعه اشتغال و کارآفرینی و همچنین فرهنگ کار و تلاش ورود آگاهانه و موفقی داشته است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد،عمران خودآموز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام که با حضور اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان برگزار شد بیان کرد: امروزه توسعه اشتغال و فرهنگ کارآفرینی از ضروری ترین نیازهای این استان بوده و امیدواریم کمیته امداد در نقاط مختلف خصوصاً مناطق روستایی همچنان در این زمینه حضوری موفقیت آمیز داشته باشد.
وی به خدمات گوناگون کمیته امداد اشاره کرد و گفت: گستردگی خدمات در زمینه های گوناگون از جمله،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی از ویژگی های مهم فعالیتهای این دستگاه حمایتی و خدمت رسانی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات حمایتی و فرهنگی گسترده ای در این استان دارد گفت: این نهاد یکی از اجتماعی ترین دستگاهها در این استان است.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به پیشینه دوران خدمت رسانی کمیته امداد گفت: شکل گیری اولیه کمیته امداد در واقع به سالهای قبل از انقلاب برمی گردد.
سامی شهبازی افزود: کمیته امداد استان ایلام و خصوصاً مدیریت این نهاد در زمینه های خدمت رسانی تجربیات بسیار مهمی دارند که قطعا مورد استفاده رسانه ها خواهد بود.
وی با بیان اینکه خدمات امداد نمود بارزی در استان دارد ادامه داد: امروزه در دورترین نقاط این استان می توان آثار خدمات کمیته امداد را مشاهده کرد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.