تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
2

کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود

  • کد خبر : 4796
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس: کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود نایب رییس فراکسیون ورزش در جلسه با رؤسای هیأت‌های ورزشی استان ایلام عنوان کرد: کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود. به گزارش ایلام قلم، سارا فلاحی در جلسه هم‌اندیشی و […]

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس:

کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود

نایب رییس فراکسیون ورزش در جلسه با رؤسای هیأت‌های ورزشی استان ایلام عنوان کرد: کمیته مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ استان ایلام در حوزه ورزش تشکیل می شود.

به گزارش ایلام قلم، سارا فلاحی در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل ورزش استان که با حضور رؤسای تعدادی از هیأت‌های ورزشی استان برگزار شد از تشکیل کمیته ای مشترک از صنایع مهم استان ایلام خبر داد که در حوزه مسئولیت اجتماعی وظیفه دارند.

او گفت: با دعوت از مدیران صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سیمان، در کنار شهرداری، کمیته ای مشترک برای اختصاص سهم مسئولیت اجتماعی این صنایع در ورزش تشکیل خواهد شد.

وی افزود: با تشکیل این کمیته مشترک، هم سهمی که قانون برای این شرکتها در حوزه ورزش مکلف کرده کامل دریافت شده و به صورت متمرکز هزینه می شود و هم اینکه نمایندگان مجلس بر عملکرد این شرکتها و شهرداری در حوزه ورزش و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی آن‌ها، نظارت و مطالبه گری بیشتری خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعا سرمایه گذاری در حوزه ورزش حامل فرصت است و به هیچ عنوان نباید این فرصتها را برای استانمان از دست بدهیم چرا که ورزش میان‌بُرترین راه برای معرفی استان، تامین نشاط اجتماعی، تامین سلامتی همگانی، انسجام ملی و احیای غرور ملی است و کاری که دهها سخنران توان انجامش را ندارند یک ورزشکار با کسب یک مدال برای مردم انجام می دهد.

فلاحی تأکید کرد: بنا به اعلام کارشناسان، با تأمین ۳ میلیارد تومان می توانیم ۶ تیم ورزشی ایلامی در لیگ برتر داشته باشیم و این مبالغ بسیار کمتر از سهم قانونی مسئولیت اجتماعی شرکتهای بزرگ فعال در ایلام است و شهرداری نیز می‌تواند مانند شهرداری سایر شهرهای کشور حمایتهای خوبی از تیم‌های لیگ برتری انجام دهد.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم تاکید کرد: باید ورزش کشور را از دست افراد غیرورزشی و غیرمتخصص نجات بدهیم و فراکسیون ورزش این اراده را دارد که از توان نظارتی خود برای تحقیق و تفحص در حوزه ورزش کشور استفاده کند.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.