تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
8

۱۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام صادر شد!

  • کد خبر : 4220
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۴۸
۱۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد در ایلام صادر شد!

  مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰واحد تولیدی استان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران شدند. مهناز همتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروانه ها برای صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و بسته بندی سلولزی صادر گردیده و در همین مدت دو پروانه کاربرد علامت استاندارد […]

 

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰واحد تولیدی استان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران شدند.

مهناز همتی” با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروانه ها برای صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و بسته بندی سلولزی صادر گردیده و در همین مدت دو پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید و ۱۱ پروانه تعلیق و ابطال شده است.

وی با بیان این که کارشناسان اداره کل به همراه شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده، در طول سال و به صورت مستمر واحد‌های تولیدی و خدماتی را زیرنظر دارند، افزود: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند و پروانه کاربرد علامت استاندارد واحد‌هایی که در بازه زمانی اعتبار پروانه نسبت به رعایت استاندارد‌های تعیین شده در خط تولید بپردازند به مدت سه سال تمدید خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.