تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
3

۱۹۳۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام مختومه شد

  • کد خبر : 4386
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
۱۹۳۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام مختومه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از مختومه شدن ۱۹۳۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام خبر داد. به گزارش ایلام قلم؛علیرضا لطفی‌علی‌آبادی  گفت: در پنج ماه اول سال جاری تعداد ۱۹۳۱ پرونده با موضوع تخلفات اقتصادی در حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان جهت رسیدگی به شعب […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از مختومه شدن ۱۹۳۱ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلام قلم؛علیرضا لطفی‌علی‌آبادی  گفت: در پنج ماه اول سال جاری تعداد ۱۹۳۱ پرونده با موضوع تخلفات اقتصادی در حوزه قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع و از این تعداد ۱۹۰۰ فقره مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

وی افزود: مجموع محکومیت متهمین، بالغ بر یک صد و چهل و شش میلیارد و شش صد میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، ادامه داد: از مجموع پرونده‌های موجودی و وارده تعداد ۳۱ فقره پرونده در دست بررسی بوده و مابقی مختومه شده‌اند.

لطفی‌علی‌آبادی اظهار کرد: در مدت مذکور ۱۶۴۴ پرونده کالا و خدمات( صنفی و غیر صنفی) ، ۱۳۷ پرونده قاچاق کالا و ارز و ۱۱۹ پرونده بهداشتی، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شده است.

وی مهمترین کشفیات را لوازم خانگی، پارچه، لوازم آرایشی بهداشتی، ماسک، الکل و دام زنده عنوان کرد و بیان داشت: کشفیات موجود بیانگر اهتمام ویژه دستگاه‌های متولی در استان برای برخورد با تخلفات اقتصادی است.

لطفی‌علی‌آبادی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه تعزیرات حکومتی استان ایجاد آرامش در بازار و رضایتمندی مردم است و در این راستا رسیدگی سریع و قانون مدارانه به پرونده‌های وارده و پیشگیری از وقوع تخلفات سرلوحه کار قرار گرفته است

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.