تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
7

۲۸۰ میلیارد ریال به محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اختصاص یافت

  • کد خبر : 4056
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
۲۸۰ میلیارد ریال به محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اختصاص یافت

  با موافقت پرویز فتاح؛ ۲۸۰ میلیارد ریال به محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اختصاص یافت یوسف فریادی زاده ، دبیر هماهنگی واحدهای بنیاد مستضعفان در استان گفت: با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مناطق محروم شهرستان هلیلان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی […]

 

با موافقت پرویز فتاح؛

۲۸۰ میلیارد ریال به محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اختصاص یافت

یوسف فریادی زاده ، دبیر هماهنگی واحدهای بنیاد مستضعفان در استان گفت: با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مناطق محروم شهرستان هلیلان به عنوان پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان انتخاب شد.
وی عنوان کرد: در پایان سفر مهندس منصوری مدیرعامل بنیاد علوی (شاخه اجتماعی) به شهرستان هلیلان و به دستور مهندس پرویز فتاح ۲۸ میلیارد تومان جهت محرومیت زدایی شهرستان هلیلان اختصاص یافت.
فریادی زاده متذکر شد: این مبلغ برای تقویت زیرساختهای آموزشی،بهداشتی،ارتباط زمینی و … در شهرستان هلیلان هزینه خواهد شد.همچنین به دستور مهندس فتاح ،بنیاد مستضعفان تا پایان محرومیت زدایی کامل منطقه هلیلان در این شهرستان مستقر خواهد بود.
دبیر هماهنگی واحدهای تابعه بنیاد ادامه داد:هلیلان بعد از ملکشاهی دومین شهرستان استان ایلام است که بنیاد مستضعفان وظیفه رفع محرومیت در آنجا را به عهده می گیرد.ایلام و سیستان تنها استانهایی هستند که دو شهرستان در آنها تحت پوشش بنیاد است.
یوسف فریادی زاده گفت:در این راستا زحمات و پیگیری های مداوم قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام قابل تقدیر و ستایش است.ایشان جلسات متعددی را با مهندس فتاح برگزار کرده و در خصوص جلب مشارکت بنیاد برای رفع محرومیت هلیلان رایزنی کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد :اختصاص این مبلغ تحول قابل توجهی را در توسعه زیرساختهای شهرستان هلیلان به وجود خواهد آورد،ضمن اینکه در سالهای آتی هم مبالغ دیگر به این امر اختصاص یافته و بنیاد مستضعفان تا رفع کامل محرومیت هلیلان در کنار مردم شریف این منطقه خواهد ماند.

پس از تبدیل هلیلان به شهرستان و تصویب احداث پتروشیمی در این شهرستان قرار گرفتن این خطه محروم استان در طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان سومین اتفاق مبارک سالهای اخیر برای مردم این شهرستان می باشد…

 

به عنوان نماینده افکار عمومی و یک روزنامه نگار هلیلانی مراتب قدردانی و تشکر مردم هلیلان از سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور،قاسم سلیمانی دشتکی استاندار پیگیر ایلام،یوسف فریادی زاده مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام ،نمایندگان سابق و کنونی استان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استاندار ،بزرگان و ذی نفوذان و نخبگان منطقه و تمامی کسانی که برای تحقق این سه اتفاق مبارک تلاش کرده اند اعلام می داریم…

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=4056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.