تاریخ : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
5

⚡️ بازماندن از صعود و امدادرسانی کوهنوردان ایلامی در قله تفتان سیستان!!

  • کد خبر : 2632
  • ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
⚡️ بازماندن از صعود و امدادرسانی کوهنوردان ایلامی در قله تفتان سیستان!!

⚡️   ?️ سه کوهنورد ایلامی  چهارشنبه ۱۸دیماه، در جریان صعود زمستانه به قله تفتان پس از۳ساعت برف کوبی سنگین و برخورد با کوله پشتی رها شده در نزدیکی پناهگاه، در اقدامی انسان‌دوستانه برنامه صعود به قله را متوقف وعملیات جستجو برای یافتن صاحب کوله را شروع کردند.   ?️ پس از تلاش فراوان و […]

⚡️

 

?️ سه کوهنورد ایلامی  چهارشنبه ۱۸دیماه، در جریان صعود زمستانه به قله تفتان پس از۳ساعت برف کوبی سنگین و برخورد با کوله پشتی رها شده در نزدیکی پناهگاه، در اقدامی انسان‌دوستانه برنامه صعود به قله را متوقف وعملیات جستجو برای یافتن صاحب کوله را شروع کردند.

 

?️ پس از تلاش فراوان و تاریکی هوا باشب مانی در پناهگاه و تماس با مسئول پناهگاه تفتان، معلوم شد یک کوهنورد میانسال اهل استان کرمانشاه بدون راهنما وهمنورد عازم قله شده است.

 

?️ روز پنجشنبه ۱۹ دیماه، کوهنوردان از صعود بازمانده ی ایلامی با پیدا کردن جسد فرد مفقود، با دو کوهنورد آقا وخانم تهرانی مصدوم و گرفتار در دره نیز برخورد کردند.

 

?️ با تماس کوهنوردان و اعزام بالگرد هلال احمر به محل و کمک تیم مذکور،عملیات انتقال جسد مرد ۵۵ ساله کرمانشاهی و اعزام خانم کوهنورد مصدوم اهل استان تهران، به بیمارستان انتقال یافت.

 

?️ عبدی سرپرست این تیم گفت؛ کوهنوردان، جوانمردی و اقدام انسان دوستانه را بر صعود ترجیح دادند و این صعود را به زمان دیگری موکول کردند

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=2632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.