تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
1

?طرح بزرگ انتقال آب به دشت فکه به بهره برداری رسید.

  • کد خبر : 3131
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
?طرح بزرگ انتقال آب به دشت فکه به بهره برداری رسید.

برای کانال انتقال آب و شبکه آبیاری و زهکشی تحت فشار فکه در دهلران ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که ۳۰۰ میلیارد تومان آن از منابع دولتی و مابقی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از بانک توسعه اسلامی تامین شده است. این پروژه که کار احداث آن در سال ۸۵ آغاز شده برای ۵ […]

برای کانال انتقال آب و شبکه آبیاری و زهکشی تحت فشار فکه در دهلران ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که ۳۰۰ میلیارد تومان آن از منابع دولتی و مابقی به ارزش ۵۰ میلیون یورو از بانک توسعه اسلامی تامین شده است.

این پروژه که کار احداث آن در سال ۸۵ آغاز شده برای ۵ هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.

این پروژه شامل شبکه آبیاری فکه به مساحت ۲۲ هزار هکتار در قالب ۴ واحد عمرانی، کانال انتقال آب به طول ۴۰ کیلومتر و با ظرفیت انتقال ۱۴.۶ مترمکعب در ثانیه، لوله‌گذاری به میزان ۱۶۲ کیلومتر ، GRP ۳۶ کیلومتر پلی اتیلن، ۱۹۸ کیلومتر جاده سرویس و ۹۰۰ سازه فنی و هیدرولیکی است.

این پروژه با هدف تثبیت کانون‌های جمعیتی در حاشیه مرز و توسعه کشاورزی در منطقه مرزی و محروم دهلران به بهره‌برداری رسیده است.

این طرح بزرگ با حضورتقی زاده خامسه معاون وزیر نیرو ،دکتر احمد کرمی معاون عمرانی استاندار و فرماندار دهلران و مدیر عامل آب منطقه ای ایلام به بهره برداری رسید.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=3131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.