تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اعتبار ویژه ای برای کنگره بین‌المللی اربعین در استان ایلام در نظر گرفته شود

  • کد خبر : 11223
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
اعتبار ویژه ای برای کنگره بین‌المللی اربعین در استان ایلام در نظر گرفته شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان ایلام که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به تحریم خصمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: وزیر محترم  فرهنگ و ارشاد اسلامی در جای درستی ایستادند و خاری در چشم استکبار و دشمن شدند و این تحریم نشان از ضعف و عصبانیت استکبار است

علی هوشمند با اشاره به کنگره بین‌المللی اربعین گفت: انتظار است اعتبار ویژه‌ای برای انجام کارهای فرهنگی در این کنگره بزرگ برای استان ایلام در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان ایلام که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به تحریم خصمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط آمریکای جنایتکار، اظهار داشت: وزیر محترم  فرهنگ و ارشاد اسلامی در جای درستی ایستادند و خاری در چشم استکبار و دشمن شدند و این تحریم نشان از ضعف و عصبانیت استکبار است.

علی هوشمند در ادامه ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، افزود: استان ایلام با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر و ۱۲ شهرستان همچنین اقلیمی کوهستانی و دیدنی دارای قومیت های؛ کرد، لر، لک و عرب است و همدل و یکدست شیعه هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس و بازسازی باعث شد تا از سرعت توسعه استان ایلام کاسته شود.

هوشمند با اشاره به مطالبات فرهنگی مردم استان ایلام عنوان داشت: یکی از انتظارات مردم استان نامگذاری روز استان ایلام و ثبت سالروز آزاد سازی مهران قهرمان در تقویم است.

بیشتر بخوانید:

رسانه بسمت اقناع جامعه پیش بروند

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=11223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.