تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت:

برگزاری اولین نمایشگاه “ایرانی‌سازان” در ایلام

  • کد خبر : 11299
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
برگزاری اولین نمایشگاه “ایرانی‌سازان” در ایلام
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از برگزاری نمایشگاه "ایرانی‌سازان" با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاه های دائمی این شهر خبر داد

 

به گزارش ایلام قلم؛ سید غلامحسین گرشاسبی امروز(شنبه ۲۲ مهرماه) در تشریح این خبر، اظهار داشت: این نمایشگاه در حوزه توانمندی‌های ساخت داخل، تعمیر و ساخت قطعات و تجهیزات صنایع پتروشیمی، نفت و گاز سوم تا پنجم آبان‌ماه در ایلام برگزار می‌شود

 

وی تصریح کرد: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر ایلام واقع در “چغاسبز” میزبان تولیدکنندگان قطعات داخلی صنعت نفت کشور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام ایجاد بستری برای حضور شرکت‌های ایرانی و معرفی توانائیها و فنآوری‌های جدید آنها در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ایرانی‌سازان در این استان بیان کرد.

گرشاسبی یادآور شد: کاهش هزینه‌های تولید، معرفی فرصت‌ها و زمینه‌های استان ایلام جهت فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تاکید کرد: ۱۱ درصد گاز و ۶ درصد نفت کشور در ایلام تولید می‌شود و بنا به پیشنهاد استاندار ایلام، این استان قابلیت تبدیل به پارس غربی را دارد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام معرفی دستاوردهای استان ایلام درحوزه‌های مذکور را از اولویت‌های دیگر این نمایشگاه برشمرد و از مدیران، شرکت‌ها و دانشجویان استان برای حضور اثرگذار در این نمایشگاه دعوت کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه “ایرانی‌سازان” با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولیدکننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهر ایلام سوم لغایت پنجم آبان ماه در پارک چغاسبز ایلام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=11299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.