تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت؛

تعزیرات حکومتی از تولیدات باکیفیت و استاندارد حمایت می کند

  • کد خبر : 11854
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
تعزیرات حکومتی از تولیدات باکیفیت و استاندارد حمایت می کند
مدیر کل تعزیرات حکومتی  درنشست خبری با رسانه های استان گفت :با توجه به شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم) و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید، وبه منظور پیشگیری از وقفه و تعطیلی واحدهای تولیدی، به پرونده‌های مطروحه در تعزیرات حکومتی به سرعت رسیدگی می‌شود و حتی‌الامکان مجازات جایگزین لحاظ خواهد شد

 

وی با تأکید بر اینکه تعزیرات حکومتی از واحدهای تولیدی که در راستای تولید و عرضه محصولات استاندارد و با کیفیت تلاش می‌کنند، قاطعانه حمایت می‌کند، تصریح کرد: قطعاً با واحدهای تولیدی که تولیدات باکیفیت و استاندارد ندارند و محصولاتشان برای مردم و دیگر مصارف مضر است، به شدت و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

سیدمهدی محمدی به عملکرد تعزیرات حکومتی استان ایلام در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: با همراهی و همکاری همه همکاران، خوشبختانه تعزیرات حکومتی استان سال گذشته در سه شاخص و در سطح شعبات بدوی، تخصصی، تجدیدنظر و اجرای احکام، در سطح کشور به رتبه اول دست یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۴۵۱۱ پرونده در حوزه کالا و خدمات به شعبات تعزیرات حکومتی استان وارد شده که با مانده‌های سال قبل به ۴۵۱۹ فقره از آن‌ها رسیدگی شده است، ادامه داد: در این مدت یکصد و دو دهم درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۲۱۳ پرونده قاچاق کالا و ارز به شعبات تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، گفت: طی این مدت و با مانده‌های سال قبل به ۱۲۲۹ فقره پرونده(یکصد و یک دهم درصد) رسیدگی و مختومه شده است.

محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز ۳۸۲ پرونده در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و به ۳۷۹ فقره(۹۹ درصد) از آن‌ها رسیدگی شده است، اظهار داشت: سال گذشته به حوزه اجرای احکام تعزیرات حکومتی نیز ۲۷۵۷ پرونده وارد شده که ۲۷۶۵ فقره با احتساب پرونده‌های قبلی(۱۰۳ درصد) اجرایی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به سه شعبه تجدیدنظر استان ۳۴۵ پرونده وارد شده است، یادآور شد: در این مدت و با احتساب پرونده‌های قبلی، به ۴۲۵ پرونده(۱۲۴ درصد) رسیدگی شده است.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=11854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.