تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت:

در سال گذشته ۵۶۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال جذب شده است

  • کد خبر : 11812
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
در سال گذشته ۵۶۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال جذب شده است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مدد جویان گفت :کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته رتبه اول کشور در حوزه اشتغال را کسب نموده وهمچنین ۵۶۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال جذب کرده است

به گزارش خبرنگار ایلام قلم ناصر مرادی پویانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت :طی دو سال گذشته، با تلاش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام و همت خیرین و نیکوکاران، ۴۷۰۰ مددجو از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

وی گفت:در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان با همکاری نیکوکاران، خیرین بومی و غیر بومی برای کمک به مددجویان استان واریز شده است.

ناصری تصریح کرد:همزمان به ماه مبارک رمضان، ۱۶۵ هزار پرس غذای گرم توسط ۱۵۰ آشپزخانه محلی پخت و بین خانواده‌های نیازمند و بدون سرپرست توزیع شده است.همچنین ۱۷ هزار بسته معیشتی در مناطق صعب العبور و کم برخوردار توزیع شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مدد جویان گفت :کمیته امداد استان ایلام در سال گذشته رتبه اول کشور در حوزه اشتغال را کسب نموده و  ۵۶۰ میلیارد تومان در زمینه اشتغال جذب کرده است

وی خاطر نشان کرد:در زمینه ساخت مسکن، لوله کشی گاز مددجویان، انشعاب آب، برق و گاز رایگان و … نیز خدمات مطلوبی ارائه کرده است.
وی در پایان اظهار کرد :تمهیدات لازم  فراهم شده برای پرداخت زکات فطریه روزه داران در روز عید سعید فطر در استان فراهم شده است .

وی افزود: پرداخت زکات فطریه از طریق مجازی و گوشی های همراه نیز تمهیدات آن فراهم شده و مردم استان می توانند با شماره گیری کد ۱#*۰۸۴*۸۸۷۷* از طریق گوشیهای تلفن همراه و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۵-۹۴۳۷ برای پرداخت زکات فطریه عام وشماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۶-۷۷۰۳ برای پرداخت زکات فطریه سادات استان ایلام اقدام نمایند.
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: علاوه بر روش های در نظر گرفته شده  پایگاههای دبیرخانه شورای زکات استان با آرم و لوگوی دبیرخانه در محل های برگزاری نماز عید سعیدفطر در سراسر استان نیز آماده دریافت زکات فطره و کفارات مردم مومن و خداجوی این استان است.
ناصر مرادی تصریح کرد:  برای پرداخت کفاره‌های عمد و غیرعمد مردم استان نیز شماره کارت‌های زیر که از طرف دبیرخانه زکات استان ایلام اعلام شده‌اند، در نظر گرفته شده است:

۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۷-۵۹۷۹کفاره عمد:۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۸-

 

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=11812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.