تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
20

مثلث تصمیم گیران برای مدیریت استان

  • کد خبر : 640
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

▪هر بار که گشتی در منابع اطلاعاتی خود می زنیم در کمال تاسف ردپایی از اعمال نفوذ دکتر دیوان نشین و یا نماینده عمران گزین مجلس در تحولات مدیریتی استان را مشاهده می کنیم. ▪مثلث این دو شخص با مدیر ارشد استان مسیر خطرناکی را برای آینده ی مدیریتی استان ترسیم کرده اند.مسیری که بدون […]

▪هر بار که گشتی در منابع اطلاعاتی خود می زنیم در کمال تاسف ردپایی از اعمال نفوذ دکتر دیوان نشین و یا نماینده عمران گزین مجلس در تحولات مدیریتی استان را مشاهده می کنیم.
▪مثلث این دو شخص با مدیر ارشد استان مسیر خطرناکی را برای آینده ی مدیریتی استان ترسیم کرده اند.مسیری که بدون شک نارضایتی های بسیار زیادی را ایجاد کرده و در ادامه نیز به دنبال خواهد داشت و استان را فدای جلب رضایت اشخاص خواهد کرد.
▪️این پیامها را باید نوعی هشدار عمومی به حساب آورد.ایلام استانی به بلندای ۴۳۰ کیلومتر مرز دلدادگی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی است.این استان تا دلتان بخواهد نام بزرگ دارد.هیچ کس نه دکتر دیوانی و وکیل عمرانی و ….. نمی توانند استان و صندلی های مدیریتی و امکانات اعتباری را ملک و ارث پدری خود بدانند.
▪️امروز باز هم زمزمه گسیل داشتن نیروهای مورد نظر دکتر دیوان نشین برای شرکت مخابرات و اداره ورزش و جوانان به گوش رسید.برای شرکت مخابرات فردی را معرفی کرده اند که تنها رزومه اش دبیری حزب اعتدال و توسعه و داشتن مشترکات با دکتر دیوان نشین است.قصد دارند شرکت مخابرات را به فردی بسپارند که در هرجا بوده چندین تذکر جدی به لحاظ ضعف عملکرد دریافت کرده است.مخابرات از شرکتهای ارتباطی بسیار مهم است که زندگی امروز همه ما به نوعی به فعالیت این شرکت بستگی دارد.چرا باید سرنوشت چنین شرکت مهمی به دست فردی داده شود که کمترین توان مدیریتی ندارد.
▪️جناب شادمهر هم میخ خود را تا دلتان بخواهد فرو برده و فردی را از کارمندی ساده به صندلی فرمانداری بدره نشاند.این فرماندار عزیز و نورسیده باجناق جناب نماینده است.استاندار محترم برای این انتصاب چه جوابی دارد که به افکار عمومی بدهد؟اقایان نماینده ما در کجای این بازی قرار دارند؟نخبگان مدیریتی ما به چه قیمتی نادیده گرفته می شوند؟
▪️جناب استاندار مسئولیت هرگونه کم کاری مدیریتی در استان و دادن امتیاز به فلان نماینده و فلان دکتر دیوان نشین مستقیما متوجه شما است.
▪️قرار بود به عنوان رسانه با شما به عنوان مدیر ارشد استان در مسیر خدمت به مردم همکاری کنیم.ولی انتظار نداشته باشید در برابر این همه اجحاف سکوت کنیم.جناب استاندار چوب خط دادن امتیاز به حضرات دیگر پر شده است.توصیه میکنیم تجدید نظر کرده و در ادامه راه افکار عمومی را در برابر خود قرار ندهید.
▪️توصیه می شود تغییری اگر در راه دارید حتما چشمانتان همه نخبگان توانمند مدیریتی استان را ببیند.هرچه تا امروز امتیاز داده شده کافی است و شک نداشته باشید بیشتر از این باعث رودل کردن و حال خرابی دکتر دیوان و وکیل عمران خواهد شد.دست کم از این به بعد افق نگاهتان را به سمت دیگر نیروهای استان بچرخانید.روزی که به ایلام امدید فرمودید که به ادم صرف سیاسی پست نمی دهم . خواهشا بر عهدتان استوار باشید.
▪️نکته بعدی اینکه در شهرستانهای دهلران و ابدانان و دره شهر و بدره تا دلتان بخواهد افراد توانمند حضور دارند.ولی احساس می شود نگاه مدیریتی شما فقط روی افرادی قفل شده که توسط افراد فوق الذکر معرفی و حمایت می شوند . شک نکنید که این رفتار محبوبیتی را برای شما در آن حوزه به دنبال نخواهد داشت.
▪️جناب استاندار محترم جریان اصلاحات و اعتدال تا دلتان بخواهد نیروی توانمند و کارکشته دارد.چرا به جای استفاده از انها اکثر تغییرات مدیریتی را با دو یا سه شخص خاص فیکس کرده و استان را از داشتن مدیرانی توانمندتر محروم می کنید؟
▪️برای انتصاب مدیران نگاه قبیله ای و جغرافیایی بدترین سم بوده و باید کنار گذاشته شود .این رفتار ایلام را به بن بستی بدتر از وضع موجود خواهد کشاند.
جناب استاندار خدمات خوبی داشته اید که نباید نادیده گرفته شود , از شما بابت خدماتتان ممنونیم,ولی واقعیت داستان این است که بر رفتارهای مدیریتی اخیرتان و برنامه هایی که برای اینده دارید نقد های جدی وارد است.امیدواریم نقد ما را جهت دار تلقی نکرده و تلاش کنید این رفتارهای نقادانه به رفتار حمایتی بیش از پیش بدل شود.
▪️ما بی سواد نیستیم که از روی عصبانیت بگوییم گوجه کیلویی ۹ هزار به فروش می رسد و گستاخانه به مسائل شخصی شما ورود کنیم و همه چیز را سیاهنمایی کرده و مردم را اساسی ناامید کنیم.خدمات خوب و ارزشمندی داشته اید و بابت انها سپاسگزاریم.ولی از شما تقاضا داریم در رفتارهای مدیریتی خود تجدید نظر کرده و بیش از این حضرات را فربه ننمایید.

https://t.me/joinchat/AAAAAEEK_dYpJNaPdrUHyA

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.