تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
82

مرز مهران اصلی ترین مرز اربعین است

  • کد خبر : 1763
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
مرز مهران اصلی ترین مرز اربعین است

?   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، معاون هماهنگ کننده ناجا در ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی مهران با حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام برگزار شد مرز مهران را اصلی ترین مرز اربعین در کشور عنوان کرد و گفت: امسال به سبب حذف ویزا و جا افتادن مرز مهران پیش […]

?

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، معاون هماهنگ کننده ناجا در ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی مهران با حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام برگزار شد مرز مهران را اصلی ترین مرز اربعین در کشور عنوان کرد و گفت: امسال به سبب حذف ویزا و جا افتادن مرز مهران پیش بینی می شود دو برابر جمعیت پارسال از این مرز تردد کنند و این می طلبد که همه با تمام توان و ظرفیت در خدمت گذاری به این حجم عظیم جمعیت حاضر باشیم.

 

وی ادامه داد: آمار صدور گذر نامه نشان می دهد که مرز خسروی احتمالا نتواند بار زیادی را از مرز مهران بردارد اما ممکن است بخشی از جمعیت را مدیریت کند.

 

سردار فتحی زاده افزایش تردد از مرز مهران را نیازمند تمهیدات ویژه دانست و گفت: اگرچه افزایش جمعیت تردد زوار امسال به حدی است که مقداری از آن مرز خسروی را را نیز پوشش می دهد اما درکل تأثیر آنچنانی در کاهش تردد حجم زوار از مرز مهران ندارد.????

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=1763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.