تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
84
به گفته‌ی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام;

نگذاریم نقشه ایلام “سُرخک” بگیرد

  • کد خبر : 6562
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
نگذاریم نقشه ایلام “سُرخک” بگیرد
به گفته‌ی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، علاوه بر اینکه دهلران و آبدانان به رنگ قرمز کرونایی دچار شده‌اند،به زودی شهرستان‌های ایلام و دره شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار خواهند گرفت.

به گفته‌ی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، علاوه بر اینکه دهلران و آبدانان به رنگ قرمز کرونایی دچار شده‌اند،به زودی شهرستان‌های ایلام و دره شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار خواهند گرفت.
این خبر می تواند حامل بالاترین سطح هشدار وضعیت کرونایی باشد که یعنی همه باید در حالت آماده باش شرایط اضطراری قرار بگیرند.لذا مردم،مسولان و رسانه‌های ارتباط جمعی باید هم نگران مرکز استان و هم نگران سایر شهرهای جنوب استان باشند که مدتی‌ست از سُرخی خوزستان کرونازده، تب کرده‌اند. بررسی‌های میدانی حاکی ازآن است چنانچه مردم و مسولان، با انسجام کامل در جبهه سلامت علیه کووید۱۹ بسیج نشوند، با شیوع افسارگسیخته کرونا، سراسر نقشه ایلام قرمز خواهد شد.
واما رسالت مردم و مسئولان؛
ستاد کرونا،جناب استاندار و اعاظم استان، برای یکبار هم که شده از بخشنامه‌های دستوری و کذایی مرکز عدول کنند و برای پیشگیری از شیوع کرونا منطبق با وضعیت خاص استان ایلام، تصمیم بگیرند.ائمه جمعه خارج از خطبه‌های نماز جمعه، مردم را به رعایت پروتکل‌ها ترغیب نمایند، مردم نیز دراین شرایط بحرانی، سیزده بدر را به سیزده به‌ بعد موکول کنند، نخبگان رسانه‌ای با تولید محتواهای بدیع و صدور بیانیه‌های هشدار آمیز، در راستای مقابله با شیوع کووید۱۹ فرهنگ سازی کنند و فرمانداران ، دوایر دولتی غیر ضرور شهرهای قرمز را تعطیل و یا حضور کارمندان را به کمترین تعداد تقلیل دهند.تا این تبِ کُشنده رفته رفته فروکش کند.
حالا دیگر شاید به این باور رسیده باشیم که امیرکبیر دوران ما کسی ست که شاخ غول کرونا را بشکند و آرش کمانگیر، آن است که با دور راندن کرونا به دور دست‌ها بر وسعت جغرافیای سلامت همت گمارد و قهرمان کسی است که سرسختانه در جبهه‌ی سلامت ایستادگی کند و اجازه ندهد نقشه‌ی وطن عزیز سُرخک بگیرد.

لینک کوتاه : https://ilamghalam.ir/?p=6562
  • نویسنده : خداداد ابراهیمی مدیر مسئول روزنامه مهران
  • بدون دیدگاه

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.